تست تست تست عنوان

نمایندگی پیامک صوتی



تنها چیزی که باعث خوشحالی شما می شود خوشبختی با کسی است که شما هستید و نه افرادی که فکر می کنند شما هستند.

In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*
---------------------
-*-*-*-*-*-*-*-*-*

My greatest beauty secret is being happy with myself. I don't use special creams or treatments - I'll use a little bit of everything. It's a mistake to think you are what you put on yourself. I believe that a lot of how you look is to do with how you feel about yourself and your life. Happiness is the greatest beauty secret.

راز بزرگ من زیبایی است با خودم خوشحالم. من از کرم ها و درمان های خاصی استفاده نمی کنم - من کمی از همه چیز استفاده می کنم. این اشتباه است که فکر کنید شما آن چیزی است که خودتان قرار داده اید. من اعتقاد دارم که بسیاری از چگونگی نگاه شما به این موضوع است که چگونه با خود و زندگی خود احساس می کنید. شادی بزرگترین راز زیبایی است.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.