sdasds sad asd asd


برد اسکوتر برقی چگونه است؟




موتور استرلینگ


موتور استرلینگ آزمایشگاهی


ساخت موتور استرلینگ


قیمت موتور استرلینگ


خرید موتور استرلینگ


اسکوتر برقی از قطعات ساده ای تشکیل شده است و از بیرون که دستگاه را نگاه می کنید، هیچ قطعه ای بیرون از خودش ندارد و برای اطلاع از محتویات این دستگاه باید قاب دستگاه را باز کرد تا با قطعات و نحوه جا گیری آنها در اسکوتر برقی آشنا شد. برد اسکوتر از اجزای اصلی دستگاه محسوب می شود که اگر دچار خرابی شود، استفاده از اسکوتر را دچار مشکل می کند.تعداد بردها در اسکوترهای برقی متفاوت است و گاهی تعداد آنها به سه برد نیز می رسد.



خرید موتور پالس جت


قیمت موتور پالس جت


ساخت موتور پالس جت


موتور پالس جت




بردها در زیر ژیرسکوپ ها و در زیر پاهای کاربر قرار دارند و فاقد مادر برد هستند و توسط کابلی بین هر دوی آنها هماهنگی ایجاد می شود.این بردها ورودی مستقلی از باتری دارند و هر کدام جداگانه از باتری برق می گیرند. وجود دو کابل مجزای متصل به برد سبب می شود که بردها مستقیما از باتری برق بگیرند و کمتر دچار خرابی و اتصالات ناگهانی شوند و این امر از مزیت های اسکوترهای برقی دو بردی محسوب می شود.


ماشین کارتینگ


خرید ماشین کارتینگ


ساخت ماشین کارتینگ


قیمت ماشین کارتینگ




همان طور که گفته شد اسکوترهای برقی نیز در بازار وجود دارند که دارای 3 برد هستند و از سه تیکه مجزا ساخته شده اند. این اسکوتر ها دارای دو برد کوچکتر در زیر ژیرسکوپ ها و یک مادر برد می باشند که این مادر برد تمام فرمان های اسکوتر برقی را صادر می کند.در هنگام خرید این اسکوترها باید دقت زیادی انجام دهید تا اسکوتری با بردهای بی کیفیت را خریداری نکنید.

اسکوترهایی که دارای سه برد هستند در زمان خرابی یکی از آنها، دستگاه به طور کل کار نخواهد کرد و برای انجام فعالیت به یکدیگر وابسته هستند و اگر قطعه خراب را تعویض نکنید گاهی بالانس دستگاه برهم می خورد و نمی توانید با آن سواری خوبی داشته باشید.



خرید اسکوتر برقی


اسکوتر آفروید


اسکوتر برقی


اسکوتر شارژی


اسکوتر اسمارت


اگر جنس بردها و دستگاه اسکوتر برقی شما خوب است و از آن رضایت دارید، بهتر است در صورتی که خیلی آسیب ندیده اند به جای تعویض بردها آنها را تعمیر کنید و اگر پس از مدت زمان کوتاهی دوباره مشکل خرابی پیدا کرد، باید آن را تعویض کنید تا به سایر اجزای دستگاه آسیب بیشتری وارد نشود.برای تعویض برد اسکوتر برقی لازم نیست کار خاصی انجام دهید و نیاز به لحیم کاری ندارد. قبل از باز کردن دستگاه از آن عکس بگیرید و برای تعویض برد کافی است سوکت ها را باز کرده و برد را تعمییر کنید و در صورت نیاز از عکس گرفته شده کمک بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.